Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, March 3, 2017

#11:TBBBB: Ladies night like a lady like

Assalamualaikum... Selamat pagi!

Saya berhutang entri ni, so ari ni saya nak tebus. Hehehe...

Sabtu lepas (18 feb), saya ber'off' duty malam dan menyerahkan tugas kepada en Hubby untuk menjaga anak-anak. Sementara tu saya dan geng-geng bini ber'ladies' night pulak.

Bukan senang nak dapat peluang macam ni. Takde ke mana pun kitorang mencari barang kat 'Gerbang Malam'. Sapa pernah datang Ipoh tau la tempatnya macam mana. Pas dah puas pusing-pusing sampai pening, kitorang gi lepak makan char kuey teow. Dapnya char kuey teow tu!!

In shaa Allah ada rezeki saya update citer pasal cuti-cuti Malaysia ke Cameron Highlands nanti ye.. Family trip geng-geng bini dan encik encik suami.


No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me