Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Monday, December 12, 2016

#10: Halwa Telinga

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Untuk blogging challenge hari ni saya kena tulis entri tentang lagu-lagu yang saya suka dengar bila sedih, marah, happy, gembira atau bosan.

Saya takde kategori lagu-lagu untuk semua perasaan tu.... saya suka je dengar lagu-lagu yang saya suka tak kira masa bila pun perasaan tu. Sebab saya lebih suka dengar dari menonton TV. Dengar radio dalam kereta. Dengar Youtube kat PC.... Macam tu la.

So far saya ada deep interest kepada lagu-lagu Bahasa Inggeris instead of Bahasa Melayu. Maaf bukan nak condemn industri tempatan, cuma telinga lebih terima lagu bahasa asing.

Antara favorite saya...

 
LAGU-LAGU ALTERNATIVE ROCK

LAGU-LAGU OLDIES


 
PIONO PLAYER MAKSIM

 Banyak lagi la... Janji lagu-lagu bahasa Inggeris. Nak senaraikan nanti panjang berjela pulak entri ni... hehehe


Korang pulak minat lagu apa?

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me