Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Saturday, November 19, 2016

#Edisi Nurraysa Beauty- What???!!! Are you Kacang???

Assalamualaikum... Selamat Pagi!

Happy weekend everybody! Tengah buat apa tu? Saya tengah menulis entri ni sambil melayan Youtube lagu 2PM.... hehehe.

 Sambil-sambil tu saya go through video kat youtube tutorial make up... wait!!! Are you kacang??? Siyesly fatin u dah berubah tau.... nak make up pulak???? 

Entire life saya dari zaman kekanak sampai la zaman dah beranak pinak ni memang takde dalam kamus hidup saya untuk bermake up. So nape le plak tetiba nak belajar make up??

Ha... tu yang nak bagitau tu. Salah satu sebab kenapa saya decide nak buat dropship Nurraysa. Saya suka dengan produk make up set Nurraysa. Macam saya kata sebelum ni... #mesrawudhu #mesrasolat menarik minat saya untuk mengintai keistimewaan set make up Nurraysa. So... what's so special about it?? Memang tak de la special sangat tetapi ia menarik perhatian apabila saya tengok hasil tutorial dalam video youtube tu makeup yang sederhana, tak berlebihan dan menampakkan wajah yang berseri. Make up yang sederhana pilihan saya!

Seeing is believing right... okeylah tengok video link kat bawah tau....





Macam mana?? Menarik kan.... Make up yang sederhana yang paling penting dah amik wudhu lepas make up boleh continue solat dan lepas solat touch up sikit leh teruskan aktiviti harian kita... Jimat masa!!!

Meh go through satu-satu set make up Nurraysa... 
PM Whatsapp/SMS/WeChat/Call 017-5346280.











No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me