Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Wednesday, July 13, 2016

#Throwback Eid Al Fitr 2016

Assalamualaikum... Good Morning!!

Alhamdulillah... Allahuakhbarx3... Syukur sangat-sangat kedatangan Syawal 2016 membawa kisah yang sangat bermakna dan satu permulaan yang baik untuk Syawal yang seterusnya amin....

Alhamdulillah dah pun masuk 8 Syawal hari ni. Ramai dah mula kerja. Cuti raya kali ni memang singkat. Ada yang bekerja dalam mood raya..hehehe. Dan tak boleh tahan masa semua warga kota berpusu-pusu nak balik ke rumah masing-masing pada Ahad lepas sebab Isnin dah start keje. Memang happening tengok kat TV kesesakan yang berlaku di merata highway dan jalan raya. Happening (sebutannya haipening) sungguh kan!!

 Hari ni nak kongsi kisah 1 Syawal di rumah saya. Seronok sangat sebab kali ni saya dapat kumpulkan 2 keluarga besar bersama-sama sambut 1 Syawal #keluargaTokMat #keluargaTokAli. Ikut turn raya tahun ni saya kena raya ngan keluarga mentua. Walau dekat tapi untuk berlaku adil kena take turn gak tau.... So, saya amik peluang untuk kumpulkan keluarga saya bersam-sama dengan keluarga mentua. Apa jadi? Ni la jadinya...... sangat awsome!!

Juadah hari raya

4 sekawan

Part of my in laws family

Part of my in laws family

Me Family


Together gether



Makan together gether

  
Me and other half

 Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin.
 

1 comment:

Jom Follow Me