Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Wednesday, February 11, 2015

Apa yang saya buat dalam biz Elken?

Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Bila bercakap tentang biz direct selling, fokus utama adalah mesti menjual, promot produk, menjual produk, customer dan membeli. Terma-terma ni selalu dikaitkan dalam biz direct selling. Untuk orang yang terlibat dengan biz direct selling ni pulak, nak tahu yang seseorang tu berjaya mesti kena ada income besar, ramai downline dan pangkat tinggi.

Tetapi tahukah anda di Elken, semua itu adalah petunjuk-petunjuk palsu yang menentukan kejayaan dalam biz direct selling???

Walaupun dah masuk tahun ke 5 dalam dunia Elken, dalam biz network Elken, saya masih baru dan mentah dalam selok-belok perniagaan ini. Setiap hari saya belajar...belajar dan belajar lagi untuk menjadi lebih baik dari semalam.

Jadi apa yang saya buat dalam biz Elken?

Kerja saya setiap hari ialah mempromosikan gaya hidup sihat, gaya hidup MRT:

1.Pencegahan lebih baik dari mengubati

2. Reverse treatment (rawatan berbalik) for CKD, cardiovascular, Cancer, etc

3. Terapi- Rawatan tanpa ubat (free drugs treatment)

4. Gaya hidup sihat gaya MRT- 4 langkah penjagaan kesihatan

Pengedar Sah Elken
(ID no: 101000000724)
Call.SMS.Whatsapp: 017-5346280
Email: puteri_hannan@yahoo.com
Blog: puterihannan.blogspot.com

1 comment:

Jom Follow Me