Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, November 7, 2014

Jom Join Saya!


Assalamualaikum... Selamat Pagi!!

Dah lama tak cerita tentang apa yang saya buat sebagai WAHM. Untuk pengetahuan semua, dalam bulan Feb 2014, saya bekerja makan gaji sebab terpaksa selepas hampir 5 tahun saya tak keje (berhenti sejak 2009). Disebabkan desakan hidup saya terpaksa kerja semula. 

TETAPI.... Alhamdulillah dah free dah sekarang!!!

Saya mulakan balik kerjaya saya sebagai usahawan WAHM!

So, apa yang saya buat sebaga WAHM?

Saya buat biz kesihatan dan kecantikan dari rumah!!

Saya tak menyewa kedai.

Saya takde pekerja.

Saya tak de simpan stok.

Saya tak terikat dengan sesiapa.

Saya ada modal.

Saya ada masa yang fleksibel.

Saya ada ilmu dan kemahiran.

Saya adalah testimoni bergerak untuk perniagaan saya.

Untuk biz kesihatan saya lebih menumpukan usaha saya untuk menyedarkan masyarakat tentang gaya hidup sihat gaya MRT.

Apa tu???

Leh terjah blog saya yang ni

http://ibuilyaniescottage.blogspot.com/

Saya fokus kepada senaman dan urutan GUASA dan juga MRT.

Guasa tu apa?? PM ME ye.


Untuk kecantikan pula saya buat facial dan saya perkenalkan kepada wanita-wanita di luar sana kaeadah "mobile beauty"! Cantik di mana-mana bila-bila masa sahaja tanpa make up!
 



 Inilah apa yang saya buat sebagai WAHM. Saya baru bermula SEKALI LAGI!

Who wants to be with me???

FREE COURSE AVAILABLE!

PM ME.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me