Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Tuesday, October 7, 2014

Life Style Consultant

Assalamualaikum... Selamat Pagi!

Tidak terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha, Hari Raya Qurban, meraikan pengajaran dalam peristiwa kisah Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail. Kisah pengorbanan seorang anak terhadap ayahnya dan seorang hamba kepada Allah, Tuhan yang Esa.

 Entri saya kali turut melibatkan kisah pengorbanan seorang individu, soalnya adakah anda sanggup untuk berkorban?

Apa gaya hidup anda sekarang? Maksud saya dari segi kesihatan...?

Pernah terfikir tentang ni tak?

Saya mengaku saya tak pernah fikirkan tentang gaya hidup saya dari segi kesihatan sehinggalah saya ditemukan dengan konsep MRT yang mana ia telah mentransformasi kehidupan saya dari segi kesihatan kepada...
GAYA HIDUP MRT (MRT LIFE STYLE).

We are now coming to 3rd quarter end of the year 2014, mulakan resolusi anda untuk tahun ini supaya menjelang tahun 2015 anda telah jelas dengan azam yang ingin anda capai, Nak kekal sihat dan cantik..SECARA SEMULAJADI!!

Saya dah jelas dengan sebab KENAPA saya nak buat biz ELKEN!!!

Kalau sebelum ni saya buat biz Elken untuk $$$$$RMRMRM... Jangan ikut cara saya!!! Saya tak berjaya pun dengan misi ini!!

Lepas tu nak buat biz Elken sebab nak suruh orang makan Spirulina, nak suruh orang belajar guasa, nak suruh orang pakai Bio Pure, minum air RO....pun tak berjaya!!!! Jangan ikut cara saya ni....

But now, after a year inactive involvement dalam biz Elken, saya mula nampak sinar baru dalam bidang kerjaya MLM Elken.... Elken is such a great company for this 3-4 years baru hari ni sekarang saya nampak apa yang saya patut buat dalam biz ELKEN ni!!

Saya nak jemput anda di luar sana yang tak tau cara nak ubah gaya hidup anda sekarang... Jom kita ubah sekarang kepada gaya hidup MRT!

Oh yess!!!! That is my ultimate goal now!!



  "Change ur life style to MRT life Style"

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me