Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, March 29, 2013

Bestnya kena Marah...!

Assalamualaikum.. Selamat Pagi!!!

Hari ni edisi berkongsi perasaan yang sangat best apabila kena marah.

Best ke kena marah? Terutama sekali yang marah kat kita tu adalah emak kita. Macam mana rupa bentuk muka kita bila kena marah dengan mak?


 Tapi wajah saya bila kena marah dengan 'mak' saya hari ni, saya tetap senyum dan rasa gembira sebab 'mak' saya marah kat saya.




Happy face walau kena marah??

Inilah kehebatan budaya dan sistem Elken. Yup! Saya kena marah dan ditegur oleh upline saya. Upline saya sangat sibuk, tetapi beliau sanggup berkorban masa, tenaga dan wang ringgit beliau untuk melihat saya berjaya. Jadi apalah sangat kalu ditegur dan dimarahi olehnya. Mestilah ia kerana sesuatu yang baik untuk masa depan saya sendiri.

Ini upline saya... SAB MCCM Karen Leong, beautician for 30yrs dengan conventional business sakit migrain, kurus kering kerap pengsan dan sembuh kini dengan MRT concept. Umur kini adalah 56 tahun. Apa??!! 56 tahun? Yup!!



Dalam gambar ni yang baru diambil semalam 28 Mac 2013... saya berdiri di sebelah beliau.

Sebab itulah, dari saat ini ada 5 prinsip perlu saya pegang erat-erat dan amalkan dalam kehidupan seharian saya.

Sebelum tu, saya bercerita dalam blog nak itu, nak ini dan terbaru saya nak fight ke KOREA... tapi macam mana nak berjaya kalu saya tak ikut cakap upline, tak ikut 5 prinsip utama dalam perjalanan kerjaya saya di Elken?

Sungguh hebat budaya dan Sistem Pendidikan Elken, yang mengajar saya untuk menjadi seorang manusia yang lebih baik dari semalam.

5 prinsip utama yang perlu dipegang erat:
1. Percaya kepada Syarikat
2. Percaya kepada Produk
3. Percaya kepada Sistem
4. Percaya kepada Upline
5. Percaya kepada Diri Sendiri

Fatin, ikut je bodoh-bodoh.... buat giler-giler!!

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me