Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Saturday, May 26, 2012

Rutin Penjagaan Kulit Saya

Assalamualaikum..

Dulu saya mempunyai wajah yang tidak menarik. Menyebabkan saya rasa rendah diri, tiada keyakinan diri terutamanya bila nak bergambar. Tetapi bila saya mula mengambil berat soal penjagaan wajah saya, saya mula memilih utk menggunakan produk2 yg berkualiti tinggi.
Jadinya transformasi kulit wajah saya adalah seperti di bawah

 Tapi setelah menggunakan produk tersebut sekian lama (tak lama mana pun belum smpi setahun) saya sangat2 menyukai wajah saya kini.
Ini adalah wajah saya yg terbaru di ambil pada 24 Mei 2012. Hasilnya membuatkan saya tidak merasa rendah diri, berkeyakinan bila nak bergambar dan saya mulai suka senyum nampak gigi bila bergambar.
Dan yg plg penting kulit wajah saya kini lebih bersih, tiada berminyak, tidak lagi berjerawat (kalu berjerawat time period ada cara tuk hilangkan jerawat cepat), parut semakin pudar, kulit semakin lembab, gebu dan tegang serta lembut aje.......
Ini adalah kerana hasil daripada rutin penjagaan kulit yg saya amalkan sejak dari bulan August 2011 yg lalu iaitu
1.Mulakan dengan Pembersih Essential
Essential  Pure Cleanser
2.kemudian diikuti dengan Massage Creme dan juga urutan wajah Eternal Beauty

Eternal Beauty

UPII Massage Creme


bilas dengan air bersih, 3.kemudian sapukan  toner dan lotion siang (utk waktu siang) atau lotion malam (utk waktu malam).

Essential Pure Toning Lotion
Essential Pure Emulsion (utk waktu siang)
Essential Pure Creme

Part yg plg saya suka apabila saya membelai sendiri kulit wajah saya (tak perlu upah org) dengan Eternal Beauty sebab saya telah mendapatkan khidmat 4 pakar kecantikan dalam satu mesin yg menjadikan kulit lebih bersih, licin, lembab, berseri dan yg paling best kulit lebih anjal (say NO to double chin dan kulit mengendur!!).

Anyone yang duduk di Ipoh, berpeluang mempelajari cara penjagaan kulit wajah ini dalam satu sesi Great Skin Workshop yg akan diadakan pada 9 June 2012, RM8 satu sesi anda akan mendapatkan hasil yg sangat instance!! dan memuaskan hati!!! Kalu facial di luar kena bayar harga yg tinggi RM30 ke atas!!

Cepat2 dptkan tiket sebelum kehabisan. Hubungi/sms saya di 017-5346280.
 

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me