Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, March 30, 2012

KEHEBATAN GUASA TIADA TANDINGANNYA

Assalamualaikum...

 Hari ni saya nak berkongsi tentang kehebatan GUASA.

Kalu anda mengalami sakit kepala, apa yg anda lakukan??

Kalu anda lenguh2 badan, tengkuk, tangan or kaki, apa yg anda lakukan??

Percaya tak selain dr berjumpa doktor, anda sendiri boleh mengetahui masalah kesihatan badan dan merawatnya sendiri hanya dengan GUASA??

 Jawapan saya sebagai PENGGUNA BERPUAS HATI, saya gunakan kaedah terapi urutan GUASA (dan juga produk MRT).

 Setiap kali saya rasa penat dan letih selepas seharian buat kerja rumahtangga dan keluar sharing, mlm2 sblm tido saya akan GUASA di bahagian kepala....rasanya??? FUHHH!!! LEGA BEB!!

Kalu saya lenguh2 badan, saya mintak tolong hubby GUASAkan... selain legakan lenguh2 badan, boleh mengeratkan hubungan suami isteri... jimat belanja! Tak perlu nak upah org tolong urutkan. Kalu salah urat, terseliuh kaki tangan pun saya gunakan GUASA je.

Ada satu hari tu, saya demam dan sakit kerongkong. Saya tak makan apa2 ubat pun. Cuma GUASA sahaja, sakit kerongkong saya sembuh dlm masa singkat.

So, apalah dia GUASA ni ye??

Inilah dia guasa...



Kisah di sebalik gambar menurut kata dari Sifu Guasa, Mr. Lee.

"Is it called "Chilli Plaster"?
She have this stiff shoulder for a long time and she went to the chinese medical hall and buy those plaster with herbs and stick on her shoulder...
Now it seems like those thing giving her another problem i.e allergy
and the shoulder pain is still there
The Guasa reviewed her earlier remedy she tried to apply but failed.
After Guasa, no more stiff shoulder and no more allergy.
"

For more details and free consultation boleh call saya di talian 0175346280.

Dan untuk orang2 Ipoh, ada peluang utk anda berjumpa dengan Sifu Guasa, Mr.Lee. Selain belajar ttg Guasa, anda boleh juga mendapatkan FREE CONSULTATION dari Sifu Guasa tentang masalah kesihatan yg dpt dikesan dengan GUASA dan rawatan yg boleh diamalkan melalui konsep MRT (MOLECULAR REFORM THERAPY). Dalam sesi perjumpaan itu juga, anda berpeluang utk membuat HEALTH SCREEN TEST juga secara PERCUMA.

Jika anda dh penat makan ubat, tp penyakit or sakit yg anda alami masih belum sembuh, ini satu PELUANG dan alternatif utk anda cuba. JANGAN LEPASKAN PELUANG!!!

Tarikh perjumpaan dan tempat adalah seperti gambar yg tertera di bawah. Jika ada sebarang kemusykilan boleh hubungi saya di talian 017-5346280.

Klik image for enlargement.


P/S: Anda juga boleh membaca info ttg Guasa di FB: GUASA dan juga blog http://ibuilyaniescottage.blogspot.com/.


No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me