Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Saturday, January 1, 2011

Saya nak bagi hadiah........???

**Ini n3 melekat sampai ada yang dapat! Bukan contest, saja suke2 jek... Sila scroll ke bawah untuk n3 harian.



YUP!!!


Aku nak bagi hadiah kat korang. Mau tak??? Hadiah tak le spesel pun tp penghargaan kepada kawan2 blogger yg sudi ikuti kisah2 di blog aku.

Senang jek ada 2 cara...

PERTAMA: Siapa kena, dia dapat....
Sapa yang jadi follower aku ke 150 leh dapat hadiah dari aku.


Setakat hari nih 27 Nov 2010, jam 5.35 petang, baru 91 orang pujaanku...



KEDUA: Siapa cepat dia dapat....

Sapa yang dapat capture angka 07000 leh dapat hadiah dari aku.


Ni figure aku amik masa 27 November 2010, jam 5.35 petang.

Sila baca betul2 syarat2 utk cara kedua nih..

1. Dah jadi follower aku...(kalu dh jadi follower senang dpt n3 update kat blog aku).
2. Yang layak dapat hadiah adalah yang pertama email kat aku figure nih bersama dengan bukti dan butiran peribadi lengkap NAMA, ALAMAT UMAH dan BLOG LINK.


Kalu dh berjaya jgn lupa email kat aku butiran peribadi lengkap

NAMA PENUH
ALAMAT UMAH
BLOG LINK
FOLLOWER ID (Untuk cara pertama tuh)

Selamat Mencuba!!!

7 comments:

Jom Follow Me