Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Tuesday, November 9, 2010

Rasa kesal yang tak sudah...

Tahun ni merupakan tahun yang sangat mencabar buat aku kerana dah hampir 10 kali Wawa berulang ke KK (Klinik Kesihatan), sebab demam, selesama dan batuk.

Baru bulan lepas aku bawak Wawa ke KK, bulan nih sekali lagi Wawa dijangkiti virus selesema.

Aku pun dh naik fed up!! Bukan fed up nak berulang ke KK tuh, fed up sebab asyik kena selesema jek... Bukan pe, aku kesian sangat tengok dia.

Kali nih aku degilkan diri tak mo pegi KK, aku ikhtiarkan perkara lain seperti elakkan tidur pakai kipas direct, banyakkan minum air masak, belikan Vitamin C Appeton utk dia and bagi dia makan beberapa jenis supplemen lain.

Tak mo la asyik bergantung harap pada ubat KK jek.

BUT...

ALLAH knows better...


Malam tadi terkena batuk le pulak. Aku pun fening lalat la...

Nak tak nak aku terpaksa hapuskan kedegilan aku tuh utk bawak Wawa ke KK SEKALI LAGI!!!

Selesema, Batuk... nyah kau dari badan Wawa!!!!!

Sangat suke picca nih sbb dpt capture wajah Wawa yang ketawa sampai nampak gigi


Inilah dia agaknya bahana apabila anak2 disusukan dengan susu lembu...

Aku rasa menyesal yang tak sudah sebab gagal memberikan yang terbaik buat Wawa.

P/s: Hanya susu ibu penawar yang menyembuhkan...

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me