Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, November 19, 2010

HIJABI FASHION WEEK

Credit to Shea Syahirah
** Akak tampal ini sbg iklan kat blog akak yek dear.... :D


DI MANA??

BILA??

SIAPA YANG TERLIBAT??


APA TU???



Saja nak kongsikan bersama ngan blog readers aku ttg aktiviti terbaru yg aku ikuti.

Aku tak terlibat, tak layak pun..

Kenapa tak layak?? Sbb aku tak pandai nak berfesyen seperti mereka2 ini.

Aku saja je suka2 nak cuci mata dan mencari sumber inspirasi melihat fesyen dan gaya mereka ini.

Personally aku sangat suke dengan gaya dan fesyen yg mereka gayakan. Unik, menarik dan sangat tertarik serta da bomb!!! Chanteq?? Tentu la chanteQQQQ!!!

Nak tau apa itu Hijabi Fashion Week??

Sila lah terjah ke situ tuk mengikutinya...Tinggal 2 hari lagi....

HIJABI FASHION WEEK


P/s: Sori... lambat post n3 pasal nih...

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me