Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Thursday, October 14, 2010

Masihkah ku bertahan???

Minggu depan dah masuk minggu ke 28 = bulan ke 7 preggy.

Maknanya ada lebih kurang lagi 12 minggu (
kalu genap 40 minggu la...) sebelum baby kuar dari dunia yang gelap di dalam rahim ibu (huhuhu... tak sabar rasanya).

Ini maksudnya, aku kena lebih berwaspada dan berhati2 membawa perut aku ke hulu ke hilir sbb semakin hari semakin memboyot... (dah la perut aku kecik, memang terasa mengahnya!!).

Masalahnya, boleh ke aku bertahan dengan tugas2 rutin aku kat kedai??? Memasak, mengangkat periuk, mengemas, mencuci lantai, ke pasar....

Badan aku Insya Allah boleh la kot nak bertahan. Tapi aku susah hati bila memikirkan baby kat dalam pewot nih.

Kalu aku tak uruskan kedai sapa lagi yang nak diharap? Aku memang takde pembantu.

Susah.. bukan senang nak cari pembantu yang betul2 nak buat keje. Pembantu yang nak duit aku nih ade la...

Jadi, mampukah aku bertahan??

P/s: Hari nih rasa perut ku sangat2 la tegangnya... sampai nak berjalan pun kena perlahan2 kalu tak terasa sangat perut nih padat, penuh. Semput aku...!! Baby... Ibu harap bb kuat semangat di dalam tuh ek...

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me