Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Friday, May 7, 2010

WARRRGGGH......!!!!! AKU DAH KEMARUK NI...

Aku mengaku dengan secara rasminya aku adalah peminat tegar siri FILEM HARRY POTTER (bukan bukunya, tak penah baca pun...hehehehehe).

Dari mula tahun 2001 sehingga yang terkini tahun 2009 aku ikut citer nya di PAWAGAM sahaja, tak penah tengok kat CD atau DVD lagi (masa mula-mula keluar). Bila keluar je iklan tentang tayangan Harry Potter ni di pawagam, akulah antara yang teramai akan beratur panjang membeli tiket untuk menonton.

Siapa di sini peminat tegar Harry Potter?? Angkat perut... (manaleh angkat perut da...). Kalau korang peminat tegar Harry Potter, tahun ni 2010 nantikan tayangan seterusnya final saga Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 pada November 2010!!! Wah...tak sabarnya nak tunggu.... Then Part 2 pulak pada July 2011.

Tahun lepas aku dengar ura-ura kononnya Harry Potter and the Half Blood Prince adalah sekuelnya yang terakhir. Tapi pada yang menonton tayangan filem ni tahun lepas, endingnya tergantung dan aku dah agak mesti akan ada sambungannya. So... guys! Don't miss to watch Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 this year and Part 2 on July 2011 (next year).

Layan je some of photos yang aku dapat dari internet dan trailer Harry Potter and the Deathly Hallows.








Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1- 2010, Part 2- 2011

Let's take a look at the trio from the first movie 2001 till 2009...

Harry Potter and the Sorcerer's Stone
Gaya trio di awal kemunculan, muka naif je...

Harry Potter and the Chamber of Secrets

Harry Potter and Prisoner of Azkaban

Harry Potter and the Goblet of Fire

Harry Potter and the Order of Phoenix

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me