Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Saturday, May 8, 2010

Slogan untuk abg eQ


Hari ni saja dah masuk yang kedua contest aku join. Nape aku nak join? Nanti aku citer.

Cam aku cakap sebelum ni, sebagai baby dalam dunia blogging, exposure terlebih dari otai2 blogger dan blogger2 yang dah femes harus bagi aku
(ye la..aku pun nak femes cam diorang gak..). Tanpa merugikan masa moh kita terjah...

Slogan saya adalah..........(ppssst...sy bahasakan abg eQ sbg En. eQ boleh ye...?)

"hhmmm...saya follow 'Kurasakan Something...' kerana.................."

En. eQ kenal saya? Saya tak kenal En. eQ... Jadinya, dengan contest ni jugak En.eQ leh jenguk ke blog saya dan saya pulak leh jenguk ke blog En.eQ, betul tak?


Macam mana? Hentam sajalah.... (dibaca dalam intonasi citer P.Ramlee)
.

4 comments:

  1. salam...
    thanks so much fatin...
    abg eq hargai kesungguhan anda untuk expose dlm dunia blog ni...
    abg eq dah linkkan dengan blog abg...
    nnt bila result keluar jenguk2 balik ye...

    ReplyDelete
  2. k... thank u much.. hopefully dpt jd winner.. :D

    ReplyDelete
  3. salam ziarah...singgah utk tgk entry contest ni :) me nak join, tp belum join sbb tak de idea :)

    ReplyDelete
  4. tak pe.. mlm2 sket cari idea. ni posted mlm tadi. jenuh kerah idea. akhirnya.... :D. good luck...

    ReplyDelete

Jom Follow Me