Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Wednesday, May 5, 2010

OLD SKOOL TIME....

Hari ni aku nak tayang gambar-gambar yang sempat aku rakamkan dari koleksi album peribadi aku bermula dari sekolah menengah (Methodist Girls School Ipoh) sehingga ke Universiti Utara Malaysia.

Layan je lah.... :D.
Form 2 Dahlia (MGS 1995)

Pandu Puteri MGS

Geng gempak 3 Mawar (1996)

Aku dengan Pn. Ang (Class Teacher yang memang sporting)

Aku & Nana Mahuddin

Aku & Jaja

My frens (Gambar aku cilok dari koleksi diorang, hehehe....)

Form 4 PPN (Sek Men Teknik Lebuh Cator Ipoh- 1997/1998)

Masa trip PPN ke Cameron Highlands.

Dari tangga bawah: Ina, Rehan, Wa, Angah, Aku, Naim, Intan & Kakyung

Team bola TLC 'kebanggaanku' (ada sejarah sebenarnya... shhhh!!)

With my SA (Secret Admire). Zaman sekolah dulu dok asrama ada main SA, cam mentor mentee le lebih kurang. Kita dok main utus surat tapi tak tau siapa SA kita, then ujung tahun masa wat party kat asrama baru reveal and dapat present lagi. Best.. best...

Zaman mencari identiti diri di UUM. Sangat hebat dugaan yang dilalui.. dah lah jauh dari mak abah dan kawan-kawan semuanya baru jumpa. Kalu salah pilih kawan, kadang-kadang leh kecundang. Nasib aku temui kawan-kawan yang sangat motivating. But moral of the story, just be yourself and do not pretending to be someone else.

Aku ngan room mate with our neighbours (kat Kolej Eon UUM, Blok A).

Dalam melayari kehidupan aku yang paling aku rasa ralat sekali sebab aku tak sepenuhnya enjoy my campus life. Entah kenapa aku leh jadi ulat buku pulak. Balik kuliah dok terperuk kat bilik or gi cari bahan kat library. The rest of the time aku banyak abiskan dengan study. Rugi rasanya tak join secara aktif kelab, persatuan or outdoor aktiviti masa kat kampus. Kalaulah boleh diputarkan semula masa di UUM....*sighs*

2 comments:

  1. memang best tgk gambar2 lama kan fatin..mengimbau kenangan betul..

    ReplyDelete
  2. yup...yup... kat rumah ada lengkap koleksi album by kategori di simpan elok2 utk tatapan anak cucu... :D

    ReplyDelete

Jom Follow Me