Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Saturday, May 8, 2010

Lagi sekali da....(kategori hijau)


Hah! Belum pun sempat nak diterjah oleh Tuan Ben, sekali lagi da... aku buat pasal. Kali ni aku nak kategorikan blog list aku ni kepada kaler HIJAU. Sebab apa???

1. aku harap aku boleh diterima masuk ke dalam dunia blogging (walaupun aku orang MLM).
2. aku tau aku tak pandai nak berblogging, so ini aje caranya (tumpang glamer orang, apa salahnya? hehehehehe...aku pun nak fofuler gak!).
3. aku tau aku ni kadang2 super complicated, tapi aku leh terima sebarang komen, kritikan, kutukan (yang membina la...), pujian apatah lagi... demi mengurangkan tahap super complicated tu minimum complicated....
4. aku... aku dengan muka seposen, memang hingin sangat di datangi oleh Tuan Ben.

Oleh itu harapnya dapat le blog aku ni difofularkan melalui Tuan Ben, ye....

Thank you much...mmmuuahhhh!!

p/s: kepada yang nak join, cepat sebelum terlambat... sampai ari ni je tau 080510...klik sini.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me