Kita bersama

Daisypath Anniversary tickers

Nur Ilyanie Najwa

Lilypie Kids Birthday tickers

Nur Ilyanie Najihah

Lilypie Kids Birthday tickers

Follow Me

Tuesday, May 4, 2010

DUNIA ELKEN KU BERMULA....

Semalam aku cuti untuk settlekan hal aku ambil barang kat Elken Ipoh. At last, aku terlibat secara serius dengan rasminya dalam dunia Elken semalam. Layan je beberapa snapshot yang sempat aku rakamkan semasa melalui proses tersebut.

Itulah dia wajah pemberi dana (Mr. Hubby) untuk aku terlibat dengan Elken. Masa ni tengah tunggu nak buat order kat kaunter. Poster latar tu adalah produk Corpsdereve DX.

Dah selesai di atas, ni kat ruangan pantry la kiranya, menikmati air free dan Elken Cafe free. Tengok Wawa, nak amik gambar sapa la pulak tu..? Yang senyum pandang kamera tu my upline, Kak T. She was the one yang get me involve ngan Elken ni. Baru terlibat secara serius dalam satu tahun, sebelum ni guna produk je untuk anak dia.

Inilah modal Elken Bio Pure (KEN 1, KEN 2 and KEN 3). Yang tinggi tu KEN 3 ada tiga suhu air. Air panas, air suam dan air sejuk.

Mam besar tengah check stock barang ngan list. Kena check nanti dah bawak balik, itu tak cukup ini takde... haru pulak nak ke branch balik.

Inilah dia produk yang aku beli dengan modal RM9,600.00. Semua boleh digunakan untuk diri sendiri, suami, anak, mak abah, mak mentua, ipar duai, sanak saudara, nak jual kat kawan-kawan as a sample produk pun boleh.... memang berbaloi-baloi...

Wajah puas hati Mam besar... :D

With my upline.

No comments:

Post a Comment

Jom Follow Me